Tuusulan Perussuomalaiset ry:n hallituksen järjestäytymiskokous sekä valtuustoryhmän vuosikokous 15.1.2023

Tänään pidettiin Tuusulan Perussuomalaisten hallituksen järjestäytymiskokous. Hallituksen jäseninä 2023 toimivat Jari Immonen, Heikki Leinonen, Pia Laamanen, Ari Loponen, Jari Räsänen ja Veijo Viiru. Varajäseniä ovat Henri Savolainen, Mika Timonen, Janne Hermunen ja Sirpa Viiru. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Jari Immonen. 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Heikki Leinonen ja 2. varapuheenjohtajaksi valittiin Mika Timonen. Sihteerinä jatkaa Kirsi Loponen.

Tänään kokoontui myös Tuusulan perussuomalaisten valtuustoryhmä vuosikokoukseen. Kokouksessa valittiin kaudelle 2023 valtuustoryhmän puheenjohtajaksi Johanna Sipiläinen, varapuheenjohtajaksi Mika Timonen ja sihteeriksi Heikki Leinonen lisäksi käytiin 2022 vuosikertomus läpi. Tästä on hyvä jatkaa hyvää työskentelyä Tuusulan hyväksi.

Kirjoitettu 15.1.2023