Tuusulan perussuomalaiset yhtenäisenä

Julkilausuma Tuusulan perussuomalaiset ry 15.06.2017

Julkaisuvapaa heti

Perussuomalaisten Tuusulan valtuustoryhmä pysyy yhtenäisenä ja Tuusulan perussuomalaiset ry antaa tukensa puolueen uudelle puheenjohtajistolle. On selvää että puoluekokouksessa tehtyjä demokraattisia valintoja kunnioitetaan. Tuusulan perussuomalaiset ovat kaikesta tapahtuneesta huolimatta yhä edelleen samoja ihmisiä kuin aiemmin, toteuttavat samoja arvoja ja samaa puolueohjelmaa sekä omaavat samat mielipiteet kuin ennenkin.

Tuusulan perussuomalaisten arvoihin kuuluvat demokratia ja kansanvalta, sananvapaus, tasa-arvo, oikeudenmukaisuus ja oikeusvaltio, sekä näistä johdettu länsimainen ihmisarvokäsitys. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, eikä ketään tule syrjiä rotunsa, mielipiteensä, vakaumuksensa tai minkään muunkaan vuoksi. Tuusulan perussuomalaiset tarjoaa kodin niille, jotka muualla eivät saa ääntään kuuluviin ja ovat niiden asialla joiden oikeuksia ja hyvinvointia muiden taholta ja muiden hyväksi poljetaan. Tuusulan perussuomalaiset ovat siis pienen ihmisen asialla ja elitististä vallankäyttöä vastaan. Päättäjät ovat olemassa kansaa varten eikä toisinpäin.

Olemme hyvin pahoillamme viime päivien tapahtumista eduskuntaryhmässä ja toivomme että asioihin olisi ollut jokin muu ratkaisu. Asian hyväksymisen tekee vaikeaksi mm. se, että nyt eduskuntaryhmästä irtautuneissa on suurelle osalle meistä tuttuja ja pidettyjä, entisiä puoluetovereita. Valinta on kuitenkin tehty, toivotamme heille hyvää jatkoa valitsemallaan tiellä.

Perussuomalaisten Tuusulan valtuustoryhmä

Eetu Niemelä, pj.